czwartek, 21 kwietnia 2011

Moja szafa ;]

Sorry że trochę długo nie robiłam nowych postów ;p W święta nadrobię ;D
-------------
A więc: wczoraj wykupiłam ze starplazy dosłownie wszystko co by mi się przydało i co mi się podobało. Gdy to wszystko wsadziłam do szafy, to stwierdziłam, że mam o wiele za dużo ciuchów, bo jak by nie patrzeć to 14 stron to trochę dużo xD
No ale kit z tym ;] przynajmniej kupiłam sobie jeszcze oprócz ciuchów z 7 torebek, chyba z 10 par butów, pełno dodatków (czapki, naszyjniki, bransoletki i inne pierdoły), no i kilka Epiphany (w końcu ;]]), inne dodatki i jakieś kosmetyki ;p (a i jak w wyszukiwarce klikniemy kolor różowy to będzie taka oczojebna różowa szminka z dot której nie ma w sklepie (kupiłam sobie ;)) No i się załamałam bo zapomniałam wcześniej kupić tej pomarańczowej szminki-sztyftu z dot i wycofali ją ;'[

1 komentarz:

Virginia. pisze...

Aha, fest :P Na razie ja nic nie kupuje z ciuchów, oszczędzam. Szkoda, że tej szminki już nie ma, też ją chciałam kupić :(

Gabriella231

Prześlij komentarz

Pod komentarzem zawsze pisz swój nick ze stardoll ;]