wtorek, 12 kwietnia 2011

Hmm..

Dziś jestem ubrana tak:
A więc: na wiosnę modne są kolorowe wzorzyste płaszczyki i kurtki. Kwieciste wzory także ;]. Wczoraj kupiłam tą kurteczkę (?) i od razu zaczęłam dobierać do niej jakąś resztę ;D Idealnie pasowała mi ta torebka, chociaż wcale nie jest hitem tej wiosny ;p Do tego modne koturny w ładnym, wyrazistym, modnym kolorze, czarne rurki które nigdy nie wychodzą z mody i zwykły biały top + kamizelka. Z dodatków wzięłam czerwone korale pod kolor i zwykłą czarną bransoletkę.Spodnie-Killah
Top-Killah
Kamizelka-Kohl's, sb
Kurtka-Archive (Folk)
Buty-Antidote
Naszyjnik-Folk, sb
Torebka-Chanel Tribute, sb
Bransoletka-sb
Jako dodatek:
Róża-Mortall Kiss, gift

2 komentarze:

Karasu. pisze...

Ja już ci mówiła co o tym sądzę (i przy okazji o fryzurze), ale powtórzę: Ładniutkooo! :D

Virginia. pisze...

Fajnie :D

Gabriella231

Prześlij komentarz

Pod komentarzem zawsze pisz swój nick ze stardoll ;]